Els XI Premis Jesús Medrano s'obren a rebre targetes nadalenques a la web

Esteu aquí

L'onzena convocatòria de concurs de targetes nadalenques 'Premis Jesús Medrano', impulsats per l'Associació Cultural de el mateix nom, ja és una realitat. Després de superar els seus millors registres en 2019 amb un augment de la participació en un 60% respecte a l'edició anterior i un total de 3.802 targetes validades, el certamen es posa a prova en una edició molt especial, marcada per les limitacions de la pandèmia. La convocatòria, que té el propòsit de mantenir i estimular les nostres costums i tradicions, s'obre fins al 11 de desembre, d'acord amb les bases publicades al web de l'Associació.

En aquesta ocasió, a les vies tradicionals de recepció de postals (a la seu de l'associació, carrer Ensenyament nº 9 de Castelló i mitjançant correu postal) se suma la via telemàtica, a través d'un formulari habilitat al seu web. Cal subratllar que el creixement dels últims anys ha portat a l'certamen a una dimensió nacional i internacional. En 2019, el certamen va repartir premis entre estudiants de diferents nivells educatius de València, Alacant, Barcelona, ​​Albacete, Salamanca, Cantàbria o Madrid, a més d'en la pròpia província de Castelló. Però és més: a nivell global també s'han rebut targetes d'Estats Units, Puerto Rico, Regne Unit, Colòmbia i Veneçuela.

Un any més, s'estableixen 13 categories de participació, per edats -des dels 3 anys- i nivells de centres escolars, incloent a l'alumnat de diversitat funcional i també unes categories obertes a el públic en general, sense límit d'edat. D'acord amb les bases, l'acte del lliurament de premis, així com l'exposició de les obres seleccionades, es realitzaran al gener de 2021, i estaran condicionades per la situació sociosanitària pel Covid-19. Les dates i llocs es publicaran a la web ia les RRSS de l'concurs.

Val a dir que la convocatòria compta amb institucions i empreses col·laboradores, la complicitat de les quals resulta clau per al concurs, des de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana fins a l'Associació de Veïns Zona Centre de Castelló, passant per l'Ajuntament de Castelló, la Diputació Provincial, Turisme de la Comunitat Valenciana, el Patronat Municipal de Festes de Castelló, la Fundació Dávalos-Fletcher, Cajamar, BP Oil, Llibreria Argot, Coca-Cola, Higinio Mateu, PubliValencia, Mudanzas Paco Valls, Pirotècnia Peñarroja, A1F Sport, Associació Provincial d'Alzheimer (AFA Castellón) i FAMPA Penyagolosa.

Col·laboradors: